Kalapot fel! - Ez itt a kalaposok találkozó helye 2022 ó

Kalapok, sapkák, fejfedők, fejdíszek

Hogyan terveztem saját kalaptartót

2023. augusztus 31. - Kalaposlány

Hogyan terveztem saját kalaptartót

 

modernkalaptarto_1.JPG

Ma egy izgalmas és kicsit praktikusabb irányba kalauzollak benneteket a divatvilágban. Ebben a bejegyzésben azt tervezem elmesélni nektek, hogyan indultam el a saját kalaptartó tervezésének útján, és hogyan készültem fel arra, hogy bemutassam ezt a stílusos és hasznos kiegészítőt.

Ahogy azt korábban említettem, a kalaptartók évszázadok óta hű társai a kalapoknak. De vajon miért ne alkothatnánk mi is saját verziót a modern kor igényei szerint? Első lépésként az inspirációhoz kellett nyúlnom, és megnéznem, milyen stílusos megoldások léteznek már a piacon. Az internet böngészése során rájöttem, hogy a kalaptartók világa egyáltalán nem szűk körű, hanem tele van egyedi és kreatív ötletekkel.

Ahogy böngésztem, rátaláltam néhány olyan tervezőre és műhelyre, akik saját kalaptartókat alkottak. Egyikük egy régi, felújított faállvánnyal dolgozott, amelyhez fogantyúként régi ajtókilincseket használt. Egy másik tervező pedig egy minimalista, fémcsövekből álló megoldással rukkolt elő, ami kifejezetten a modern lakások stílusához illik.

kalaposla_ny1.jpg kalaposla_ny2.jpg

 

Minden ezek az inspirációk összekapcsolódtak bennem, és elindultam a saját tervezési folyamatom útján. Először is, a funkcionalitásra helyeztem a hangsúlyt. Milyen típusú kalapokat szeretnék tárolni? Milyen méretű és formájú állvány lenne a legkényelmesebb? Ezek voltak azok a kérdések, amelyek segítettek a tervezési folyamat kialakításában.Aztán arra is gondoltam, hogy mi lenne ha több funkciója is lenne mint csupán egy kalaptartó.Stílusban ragaszkodtam a letisztultabb modernebb formákhoz így született meg az ötletem.

Az anyagválasztás is nagyon fontos szerepet játszott. Mivel a saját stílusomra reflektálni szerettem volna, végül a kalasszikus fa anyagot választottam, hogy egyensúlyt teremtsek a hagyomány és a modern irányzat között.

 

kalaposlanykalaptarto.JPG kalaposlnykalaptartofeher.JPG

 

 

Aki kedvet kapott egy dizájnos kalaptartóhoz ezen a linken meg is tudja vásárolni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalapos.blog.hu/api/trackback/id/tr418193239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása